Nowy produkt dla MSP w ofercie PKO Banku Polskiego

150x110

PKO Bank Polski wprowadził Limit kredytowy wielocelowy do oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw. Produkt w obrębie jednej umowy z klientem łączy wiele form finansowania bieżących potrzeb związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.

W ramach limitu kredytowego klienci mogą korzystać z kredytu obrotowego MSP zarówno w formie kredytu w rachunku, kredytu odnawialnego i nieodnawialnego, gwarancji oraz akredytywy w obrocie krajowym i zagranicznym.

 - Takie rozwiązanie ma na celu ułatwienie dostępu do różnorodnych form finansowania wspierającego bieżącą działalność. Wystarczy jedna umowa, zabezpieczenie i firma bez dodatkowych formalności może płynnie zarządzać przyznanym limitem – mówi Agnieszka Wardak dyrektor Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Kwota limitu ustalana jest indywidualnie z maksymalnym okresem spłaty do 36 miesięcy w PLN. Z kolei waluta finansowania może być różna w zależności od bieżących potrzeb klienta i produktu, z którego klient korzysta w ramach limitu. Produkt dedykowany jest małym i średnim firmom z co najmniej 18-miesięcznym stażem prowadzenia działalności gospodarczej.

Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się na stronie internetowej Banku pod adresem http://www.pkobp.pl/.

 

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 3. kwartały 2012 roku wyniósł 2,87 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik „The Banker”. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu „50 największych banków w Polsce 2012” branżowego miesięcznika „Bank”. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo „Gazeta Bankowa” wyróżniła Bank za „Najwyższą efektywność” w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia.
PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu „The Banker” wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu „Rzeczpospolitej” - „Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu „100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.